3 Ağustos 2021 Salı

BOZDAĞ Zirve Faaliyeti - (Kemal TIRPAN Rotası-Ali GÜNDOĞAN)

Sevgili Ali GÜNDOĞAN Ağabey ile 2021 yılı faaliyeti olarak Bozdağ Zirve etkinliğini 03.08.2021 salı günü gerçekleştirdik. Sabah 05.00’te Foça’dan hareket ederek 07:45 sıralarında geldiğimiz Bozdağ Köyü’nde

Sn. Kemal TIRPAN ile buluştuktan sonra katmer ile kahvaltı yaptık. 08:45 sularında da Kayak Tesisleri yakınından sevgili Kemal TIRPAN’ın özel rotasında yürüyüşümüze başladık. Wikiloc’a göre 2.163 m.
olan zirveye 10:50’de ulaştık. 11:10’da inişe geçerek kar kuyularında
kar helvamızı yedikten sonra 14:30’da Bozdağ Köyü’ne inerek yürüyüşümüzü bitirdik. Yürüyüşe başlamadan önce verdiğimiz güveci fırından
alarak
Bozdağ güvecimizi yedikten sonra yöresel ürünlerden oluşan alışverişlerimizi yaparak Foça’ya dönüşe geçtik. Biz’lere çok özel bir gün yaşatan sevgili Kemal TIRPAN ile Sn. Ali GÜNDOĞAN’a çok teşekkür ediyorum.

Bozdağ Zirve etkinliği fotoğraflarını görmek için lütfen burayı tıklayınız.

Bozdağ Zirve etkinliği video günlüğünü görmek için lütfen burayı tıklayınız.