2 Nisan 2024 Salı

Adım Adım 846,73 km. KARYA (Karia) Yolu


5 yılda adım adım 846,73 km. yürüyerek tamamladığımız Karya Yolu yürüyüşümüzün öyküsünü anlattığım “846,73 Km. Adım Adım Karya (Karia) Yolu” kitabım, 08.06.2018 tarihi itibariyle çıktı. Tam bir imece usulü çalışma ile hazırlanan ilk kitabımın
yazım düzeltmelerini yapan Sn. Ayşe KUŞ’a, kapak tasarımını yapan Sn. Arif Ziya TUNÇ’a, ön ve arka kapak görseli olarak fotoğraflarını kullandığımız Sn. Netice KURTOĞLU ile Sn. Abdullah GENÇOĞLU’na, kitabın hazırlanmasında verdiği teknik destek ile 
yol göstermesinin yanında sayfalarca evrak doldurarak bütün resmi işlemleri takip eden Sn. Oktay ÖZENGİN’e, başta Sn. Ülkü SEVGİ olmak üzere fotoğraflarını kullandığım bütün arkadaşlara ve sevgili rehberimiz Sn. Zeki VAROL’a bir kez daha sonsuz teşekkürler ediyorum.

Sağlıkla kalın.
Ayhan YÖRÜK


Adım Adım 846,73 km KARYA (Karia) YOLU kitabımdan ALMAK  İSTEYENLER; 
Aşağıda yazılı olan IBAN numarasına 1 (Bir) KİTAP bedeli olarak 50,00 TL, 
İzmir için KARGO bedeli olarak 35,00 TL  Toplam 85,00 TL 
İzmir DIŞI KARGO bedeli olarak 42,50 TL Toplam 92,50 TL yatırarak

ayhanyor@ gmail.com adresine 
KİTAP TESLİM ADRESLERİ ile 
TELEFON NUMARALARINI 

bildirdikleri takdirde kitap PTT KARGO ile gönderilecektir.

Fibabanka Ayhan YÖRÜK Hesabı
IBAN No: TR77 0010 3000 0000 0008 1818 61

Not: Eğer istenirse İzmir içi kitap teslimi elden yapabilirim.

Adım Adım 689,54 km EFES-MİMAS Yolu kitabımdan ALMAK İSTEYENLER; 
Aşağıda yazılı olan IBAN numarasına 1 (Bir) KİTAP bedeli olarak 100,00 TL, 

İzmir için KARGO bedeli olarak 35,00 TL olmak üzere toplam 135,00 TL yatırarak 

İzmir DIŞI KARGO bedeli olarak 42,50 TL olmak üzere toplam 142,50 TL yatırarak 

ayhanyor@ gmail.com adresine 

KİTAP TESLİM ADRESLERİ ile TELEFON NUMARALARINI 

bildirdikleri takdirde kitap PTT KARGO ile gönderilecektir.


Aynı anda iki kitap istenirse, İzmir İÇİ PTT KARGO bedeli dahil 100+50+42,5=192,50 TL, İzmir DIŞI PTT KARGO bedeli dahil 100+50+50=200,00 TL yatırılması gerekmektedir.



28.06.2018 Perşembe sabahı Fox Tv İsmail KÜÇÜKKAYA ile ÇALAR SAAT programında tanıtılan kitapların arasında yer alan kitabımın videosunu görmek için lütfen burayı tıklayınız.


03.07.2018 salı günü Bolana Cafe-Alsancak'ta yaptığımız tanıtım ve imza günü fotoğraflarını görmek için lütfen burayı tıklayınız.




4 yorum:

  1. Oldukça hoş ve dolu bir blogunuz var.Sizi yeni keşfettim ve takibe aldım.Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. "Karya Yolu " kitabı değerli arkadaşım Ayhan Yörük'ün titiz tarihi araştırmalarını, sabırla tuttuğu notlarını, çektiği mükemmel fotoğraflarini, etapların uzunluklarını ve zorluk derecelerini, kalınacak yerleri,yol işaretlerinin ve suyun varlığı yokluğunu anlatan yararlı bir rehber olmuş.
    Kitabın ön kapağı çok renkli ve mükemmel. Arka kapak da öyle. Çok merak ettiğim giriş bölümü öyle hoş hazırlanmış ki okuyucuya " Bu kitabı okumalıyım " fikrini veriyor.
    Kitabın dili yalın ve okunması kolay. Bu nedenle 256 sayfalık kitap bir çırpıda bitiverdi.
    Zaman zaman kullanılan espriler yerinde olmuş ve okuyucunun yüzünde tatlı bir tebessüm bırakıyor. Fotoğraflar ise okuyucuyu alıp yürüyüşe katmayı sağlamış. Doğaya insan tarafından verilen zararlar görülmüş ve gereken eleştiriler yapılmış. Ahmet Arif, Orhan Veli dizeleri ve Likya şiiri kitaba unutulmaz tatlar katmış.
    Çoğunlukla yanından bakar kör gibi geçtiğimiz doğal güzellikleri " Tabiat ana her yeri yeşile boyamış,yetmemiş bir de her yeri rengarenk çiçeklerle donatmış" diyerek yazarımız bize doğanın cömertliğin yeniden anımsatmış.
    Ellerine sağlık Ayhancığım emeklerin için sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim sevgili Vedat Ağabeyim. Siz büyüklerimizin beğeni ve önerileri benim için çok kıymetli. 5 yıllık yürüyüş maceramızın zamanla unutulmaması için arkadaşlarımla beraber tam bir imece usulü hazırladık kitabımızı. Bence de hoş bir kaynak kitap oldu. Benim açımdan ise hayata bir iz bırakmış olmak en büyük mutluluk. Üzücü taraf ise son yangınlarla bu güzelliklerin sadece kitabımda ve blogumda ki fotoğraf ve video günlüklerde kalmış olması.

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem bir eser olmuş. Karya'da yürüyüş yapacak olan herkese büyük bir rehber.

    YanıtlaSil