1 Aralık 2009 Salı

Coşkun ARAL

15.11.2011 Salı akşamı, İzmir Alsancak Moevenpick Hotel’de Sn.Coşkun ARAL söyleşisine katıldım. Çok uzun zamandır severek izlediğim, takip ettiğim Sn. Coşkun ARAL ile tanışmak, kendisini dinlemek, sohbet etmek benim için büyük mutluluk kaynağı oldu.
Savaş Muhabirliği esnasında gördükleri, en bilinmeyen coğrafyalarda hiç tanınmamış veya çok az bilinen yamyam kabilelerle yaşadıklarının yanında söyleşiden aklımda kalan, Genel Yayın Koordinatörlüğünü yaptığı İZ TV belgesel kanalının yaşaması için, bu kanalın seyredilmesinin gerektiği oldu. Öğrendiğime göre İZ TV, Digiturk yayınlarında diğer belgesel kanallarından(Discovery, Animal Planet vb.) daha çok seyredildiği için yayında kalabiliyormuş. Digiturk yönetimi, yıllık birkaç milyon dolara mal olan yayında kalma masraflarını almıyormuş. Maalesef ülkemizde çok az olan belgesel kanalları hiç reklam alamadıkları için yaşayabilmeleri sadece izlenilir olmalarına bağlıymış. Kibrit kutusu gibi apartmanlara iyice sıkışan, doğada oyun oynama alanları neredeyse hiç kalmamış çocuklarımızın, çevreyi, doğayı, ağaçları, hayvanları öğrenmelerinde çok önemli yeri olan belgesel kanallarının yaşamasını çok önemli buluyorum. Bu anlamda Digiturk yayını izleyebilen dostlarımın İZ TV’nin yaşayabilmesi için günde en az bir defa İZ TV’yi ve de diğer belgesel kanallarını izlememiz çok önemli bir destek olur diye düşünüyorum.
Finansbank çalışanları için düzenlenen bu söyleşiden beni haberdar ederek davetiye temin eden Karşıyaka Finansbank'tan sevgili Fatih UMAT kardeşime çok teşekkür ediyorum.
Sağlıkla kalın.
Ayhan YÖRÜK

2 yorum:

  1. Şinasi Yüksel16 Kasım 2011 01:36

    Sevgili Ayhan,
    İZ TV için yaptığın çağrıyı çok anlamlı buluyorum. Kendi hesabıma boş kaldığımda eğer TV izleyeceksem her zaman İZ TV ile başladığımız ifade etmek isterim. Seyrettiğim programları bile tekrar ayn zevkle izleyebiliyorum. Ben de herkese İZ TV izlemeyi hararetle öneriyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hamit ERDEN
    Coşkun Aral bey le ilgili söyleyişiyi büyük bir zevkle okudum.İnan çok mutlu oldum.
    Coşkun bey,hem benim Siirt'ten çocukluk arkadaşım hemde okul arkadaşım.Kişilik olarak ve birikim olarak hayranlık duyduğum Coşkun Bey'le ilgili muhabbetinizi kıskanmadım desem yalan olur.Kutlarım sizleri.Olaki denk gelirse bende ortamı paylaşmak isterim.Aktardığınız bilgiler için teşekkür ederim.Sayenizde göremediğimiz yerleri görüyor ve yaşıyoruz.Her şey gönlünüzce olsun.Selamlar.
    16 Kasım 2011 20.48

    YanıtlaSil