1 Aralık 2009 Salı

IHTIYAR ARTVİN (Arıza) GRUBU FOLKLÖR GÖSTERİSİ - KALİMERA ŞUGAR - 29-30 Mayıs 2010

29-30 Mayıs 2010 tarihlerinde, İzmir Karşıyaka Bostanlı Suat Taşer Açık Hava Tiyatrosu’nda, 2 gün boyunca, “KALİMERA ŞUGAR” isimli müzikal folklör gösterisi yaptık. 150 -160 Kişilik gösteri ekibinin içinde bulunmak benim için büyük bir mutluluk. Geçen yılda yine aynı yerde “Harmandalı-Çökertme Zeybeği
oynamıştık. Oğlumun sünnetinde bile Harmandalı oynayamamış biri olarak bu gösterilerde oynamak
benim için büyük ilerleme. Şimdi her yerde göğsümü gere gere Harmandalı ve Çökertme oynayabiliyorum. Kerimoğlu ise henüz tam oturmadı. Allah sağlık verirse oğlumun
düğününde harmandalı oynamak, benim için en büyük mutluluk olacak. Üniversite yıllarından sonra beni tekrar folklör ile buluşturan, “Yetişkinlere Zeybek Öğretiyoruz” projesini düşünen, organize eden herkese, bu projeye kaynak sağlayan ve imkanlarını sunan
KARSAV ile KARŞIYAKA BELEDİYESİ'ne çok teşekkür ediyorum. Bu vesile ile bir kez daha hocalarımız Sn. Tuğrul GEZER, Sn. Ekrem ALTAY ile Sn. Erinç ve Sn. Alper kardeşlerime çok ama çok çok teşekkür ediyorum.
Ayhan YÖRÜK

30.05.2010 Tarihinde oynadığımız “KALİMERA ŞUGARmüzikal folklör gösterisi, ARTVİN ekibi fotoğraflarını görmek için lütfen burayı tıklayınız.

30.05.2010 Tarihinde oynadığımız "KALİMERA ŞUGAR" müzikal folklör gösterisi, ARTVİN ekibi videosunu görmek için lütfen burayı tıklayınız.

KALİMERA ŞUGARmüzikal folklör gösterisi, ARTVİN ekibi genel prova videosunu görmek için lütfen burayı tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder